Usein kysytyt kysymykset - VooGo vuokraamo Helsinki

Usein kysytyt kysymykset

Voinko noutaa tekemäni tilauksen?

Kyllä, voit noutaa tuotteet noutopisteeltämme osoitteesta Ruosilantie 14, 00390 Helsinki. Noutopisteemme palvelee arkisin klo 14-17. Tarvittaessa voit sopia noutoajankohdan joustavasti valitsemallesi aloituspäivälle ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme [email protected] / 045 78776061

Tuleeko vuokrahinnan päälle muita kuluja esim. pantti?

Ei tule, varauksen lopullinen vuokrahinta näkyy vuokrakorissa ja kassalla, kun haluttu toimitustapa on valittu. Toimituskulut postilähetyksille on 5,90 (sisältää ilmaisen palautuksen Postin asiakaspalautuksena).

Miten vuokra-ajan alkamis- ja päättymispäivä määritellään?

Vuokrauksen aloituspäivä on valitun vuokra-ajanjakson ensimmäinen päivä.
Vuokrauksen palautuspäivä on valitun vuokra-ajanjakson viimeinen päivä.
Mikäli tuotteen luovutus viivästyy meistä tai Postista johtuvista syistä, jatketaan vuokra-aikaa sen loppupäästä viivästyksen verran.

Voinko vuokrata samaa tuotetta useamman kappaleen samassa tilauksessa?

Voit, lisää tuote ja mahdolliset lisävarusteet vuokrakoriin, mikäli tuotetta on vapaana ja mahdollista tilata useampia, voit muokata tuotemäärää vuokrakorissa.

Haluaisin tutustua tuotteeseen ennen vuokrausta?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja sovi aika tuote-esittelylle. Tuotteisiin on mahdolllista tutustua ennen varausta, noutopisteellämme arkisin klo 14-17.

Kuinka varauksen voi peruuttaa?

Varaus on mahdollista perua ilmoittamalla siitä sähköpostitse [email protected] tai soittamalla asiakaspalveluumme 045 78776061. Peruutus tulee tehdä vähintään neljä päivää ennen postitoimitusta ja vähintään kaksi päivää ennen noutotoimitusta. Tätä myöhemmin tehdyistä peruutuksista veloitamme varausmaksun, mikä on 50% varauksen hinnasta.

Missä kunnossa vuokraamanne tuotteet ovat?

Päivitämme tuotteitamme säännöllisesti jotta saat aina toimivan ja hyväkuntoisen tuotteen. Tarkistamme ja huollamme tuotteet jokaisen vuokrauskerran jälkeen.

Onko tuotteet vakuutettu?

Tuotteita ei ole vakuutettu vuokranantajan puolesta. Vuokraaja on vastuussa tuotteista vuokra-aikana. Voit tarkistaa omalta vakuutusyhtiöltäsi kattaako vakuutuksesi vuokratuille tuotteille aiheutuneet vahingot. 

Entä jos vuokraamani tuote on rikki tai rikkoutuu käytössä?

Mikäli vastaanotat tuotteen kuljetuksessa rikkoutuneena tai siihen tulee vika vuokra-aikana, ota yhteyttä asiakaspalveluumme [email protected] / 045 78776061.

Voinko jatkaa vuokra-aikaa kesken vuokrauksen?

Kyllä, mikäli tuotteen varaustilanne sen sallii. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Pidennetyn vuokra-ajan lisäkustannus lasketaan laskemalla kokonaisvuokra-ajan hinta ja vähentämällä siitä jo maksettu osuus vuokrasta. Käsittelykulu vuokra-ajan pidentämiselle on 7/tapahtuma.

Tuleeko tuote puhdistaa ennen palautusta?

Tuotteet tulee palauttaa siistissä kunnossa, huoltotoimenpiteet ja tuotteen normaalin kulumisen voit jättää meidän huoleksemme.

Voinko palauttaa tuotteen ennen vuokra-ajan päättymistä?

Voit palauttaa tuotteet ennen vuokra-ajan päättymistä, mutta valitettavasti emme voi hyvittää käyttämättä jäänyttä vuokra-aikaa. 

Vieritä ylös